Welcome to Wmo-vervoer Almere   Click to listen highlighted text! Welcome to Wmo-vervoer Almere
info Heeft u nog geen machtiging voor de automatische incasso afgegeven? Voor meer informatie Klik hier
close
Lees voor

Contact met Wmo-vervoer Almere

Klachten

Wanneer u niet tevreden bent over een rit, kunt u binnen 2 weken na die rit een klacht indienen bij het onafhankelijke bureau Trafficon. Dit kan op verschillende manieren:
Per e-mail: [email protected]
Per telefoon: 088-0025475

Belservice

Wanneer u een rit boekt, kunt u de belservice aanvragen. Dan laat de chauffeur u vijf tot tien minuten van te voren telefonisch weten dat hij eraan komt.

Wijzigingen

Wanneer u in het bezit bent van een vervoerspas verzoeken wij u om wijzigingen in persoonlijke contactgegevens (zoals e-mailadres en telefoonnummer) door te geven aan Wmo-vervoer Almere. Graag via onderstaand contactformulier of via het vaste nummer 036 – 23 000 32. Alle andere wijzigingen (bijvoorbeeld verhuizing of wijziging indicatie) dient u door te geven via uw Wmo-consulent van gemeente Almere.

Bent u uw vervoerspas verloren, is deze gestolen of heeft u een pas gevonden?

Een vervoerspas is persoonsgebonden. Bij verlies, diefstal of vondst van een pas vernemen wij dit graag van u, zodat wij dit correct kunnen afhandelen. U kunt contact opnemen via onderstaand contactformulier of via het vaste nummer 036 – 23 000 32.

Contactformulier