- Klik op de button ‘Wmo-rit reserveren’ of ga naar https://mijn.wmo-vervoeralmere.nl/
- Klik op de button ‘Ik heb nog geen account’
- Vul uw gegevens in en klik op ‘Account aanmaken’
- Controleer uw e-mail en klik op de activatielink
- Kies een wachtwoord
- U kunt nu inloggen
- Na inloggen: Vul uw pasnummer en geboortedatum in
- Klik op rit boeken
U kunt uw rit reserveren door te bellen naar 036 – 23 000 32. De telefonist(e) vraagt om de laatste 4 cijfers van uw pasnummer of uw geboortedatum. U kunt ook online boeken via deze website.
Contant betalen kan niet. Door het afgeven van een incassomachtiging kunt u achteraf automatisch betalen. U kunt deze automatische incasso hier regelen. Betalen via PIN bij de chauffeur is ook mogelijk. Als u online boekt via de website, kunt u daar ook met iDEAL vooraf uw rit betalen. Bij annulering of wijzigingen van de rit krijgt u binnen 30 dagen het bedrag terugbetaald.
Per 1 oktober 2024 zijn er een aantal zaken bij Wmo-vervoer Almere veranderd:
Boeken via website en nieuw telefoonnummer:
Boek uw reis via deze website of via het telefoonnummer: 036 – 23 000 32. De telefoon wordt dan opgenomen door medewerkers van de mobiliteitscentrale.
Rechtstreeks een rit reserveren bij Salders Taxi kan vanaf 1 oktober 2024 niet meer.
De medewerkers van de centrale regelen uw reis. U mag wel zelf kiezen met welke vervoerder u wilt reizen: u kunt kiezen voor Taxi Salders of voor Finish Taxi. U kunt altijd wisselen van vervoerder.
Ja, dat kan inderdaad. De berekende kilometer kunnen iets verschillen vanwege een verschil in het gebruikte navigatiesysteem dat de centrale gebruikt. Ook kan er een verschil zijn, omdat we niet meer rekenen in zones maar in kilometers.
Bent u uw pas verloren of is deze gestolen? Vraag hier een nieuwe pas aan. Een nieuwe vervoerspas kost €15,-
Nee. Rechtstreeks bellen met de vervoerder kan niet. De medewerkers van de mobiliteitscentrale regelen uw reis. U mag wel zelf kiezen met welke vervoerder u wilt reizen: u kunt kiezen voor Taxi Salders of voor Finish Taxi. U kunt altijd wisselen van vervoerder.
Reist u regelmatig met het Wmo-vervoer? Dan is het handig om gebruik te maken van automatische incasso. U kunt deze automatische incasso hier regelen.
Lukt het u niet om digitaal de automatische incasso af te geven, download dan hier het bestand om handmatig in te vullen en stuur deze per post op naar:
Qarin B.V.
T.a.v. administratie Wmo-vervoer Almere
Antwoordnummer 488
6600 VC Wijchen
Houd er rekening mee dat de verwerkingstijd van deze formulieren 3 weken bedraagt.
Ja, dat kan. Hiervoor kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de mobiliteitscentrale op nummer: 036 – 23 000 32
Ja, dat kan. Hiervoor kunt u het beste telefonisch contact opnemen met de mobiliteitscentrale op nummer: 036 – 23 000 32
Wanneer u niet tevreden bent over een rit, kunt u binnen 2 weken na die rit een klacht indienen bij het onafhankelijke bureau Trafficon. Dit kan op verschillende manieren:
Per e-mail: [email protected]
Per telefoon: 088-0025475
Staat het antwoord op uw vraag er niet bij?
Neem contact op met onze mobiliteitscentrale via telefoonnummer: 036 – 23 000 32
Wmo-vervoer Almere verzorgt het Wmo-vervoer voor inwoners van de gemeente Almere.
2024 Wmo-vervoer Almere